moalind.blogg.se

DANNY

Kategori: Allmänt

Hej folks! Nu har jag något roligt att berätta. Igår var invigningen av utopia... Så då var vi där men det coola vara att DANNY SAUCEDO  var också där och hade konsert! 


(Vi stog längst fram)


Ja. Men sen sa han ba:
- Nu kör vi en sista låt.
Så jag ba okej nu ska vi se när han springer av för jag ville verkligen ta en bild med han. Så han smyger snabbt av scenen och börjar springa bort med typ 3 poliser och två andra människor. Sen direkt kommer det upp nån på scenen så att alla ska stanna kvar... Men jag är smartare! Jag springer mot danny och när jag är nån meter ifrån så frågar jag ba:
- hallå Danny! Får jag ta en bild med dig?!
Poliserna ba: Nej vi hinner inte dom kommer komma ikapp ( alla andra tjejer)
Men Danny Ba: javisst! 
Så vi tar bilden suuuuper snabbt sen säger poliserna ba: nu måste vi verkligen gå, skynda!!! Sen jag ba hej då Danny, älskar dig!! Han ba typin: Hej då!!

Senare denna dag då jag lagt ut bilden på insta så gillade han den och kommenterade: 💕😎 
Den bilden finns @moa_lindgren

Ha det bäst så syns vi snart!!💕
Kommentera inlägget här: